- "Mam problem z zainstalowaniem/uruchomieniem programu Muve Downloader" [error 5001]
- Aby rozwiązać ten problem należy pobrać nową wersję aplikacji oraz ją zainstalować. Najnowsza wersja muve downloader znajduję się pod tym linkiem: http://muve.pl/pages/muve-downloader
Uwaga: po odinstalowaniu nie działającej poprawnie aplikacji muve downloader prosimy dodatkowo usunąć ręcznie z dysku folder muve downloader. Można również dla pewności podczas ponownej instalacji zainstalować downloader w innej lokalizacji na dysku twardym niż domyślna.
- "Nie mogę zalogować się do programu Muve Downloader"
- Należy w takim przypadku sprawdzić czy login i hasło są wpisywane prawidłowo. W przypadku zagubienia hasła do konta, należy skorzystać ze strony: http://muve.pl/przypomnij-haslo.
- Niekiedy pomocne może okazać się również wyłączenie zapory sieciowej oraz programu antywirusowego (szczególnie dotyczy programu Avast) w celu sprawdzenia czy nie blokują one połączenia z serwerem.
- Jeżeli korzystasz z systemu operacyjnego Windows XP SP3 do poprawnego działania muve downloadera wymagane są sterowniki Microsoft .NET Framework 3.5, które należy własnoręcznie zainstalować (link do pobrania: http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=21)
- Jeżeli pierwsze Twoje logowanie odbywało się przez Facebook w zakładce moje konto uzupełnij pola dotyczące hasła. To samo hasło będzie hasłem dla downloadera.
- W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta muve.pl (pomoc@muve.pl)
- "Pobieranie gry w Muve Downloader nie rozpoczyna się lub zatrzymuje po jakimś czasie i nie jest wznawiane"
- Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść w opcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy się zalogować na swoje konto.
- Jeżeli nie rozwiąże to problemu, należy w ustawieniach zapory sieciowej lub/i routera odblokować porty o numerach 6881, 6889 (aplikacja korzysta z protokołu P2P). Niekiedy pomocne może okazać się również wyłączenie na czas pobierania zapory sieciowej oraz programu antywirusowego.
- "Gra nie jest widoczna w Muve Downloader mimo że została prawidłowo aktywowana"
- Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść w opcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy zalogować się, na swoje konto.
- Jeśli resetowanie nie pomoże prosimy zainstalować ponownie muve downloader. Należy najpierw odinstalować program Uwaga: po odinstalowaniu nie działającej poprawnie aplikacji muve downloader prosimy dodatkowo usunąć ręcznie z dysku folder muve downloader. Można również dla pewności podczas ponownej instalacji zainstalować downloader w innej lokalizacji na dysku twardym niż domyślna.
- "Na liście gier w Muve Downloader mam kilka identycznych pozycji (ta sama gra jest powtórzona kilka razy)"
Aby rozwiązać problem należy w programie Muve Downloader w prawym górnym rogu kliknąć kółko zębate, wejść w opcje i kliknąć RESET. Po ponownym uruchomieniu Muve Downloader należy zalogować się, na swoje konto.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.