- "Nie otrzymałem klucza do gry, mimo że zamówienie zostało potwierdzone i zapłacone"
W takim przypadku prosimy o sprawdzenie:
- czy zakupiona gra nie jest preorderem (dostępność: pre-order, informacja o dacie premiery znajduje się na karcie produktu), w takim przypadku klucz otrzymają Państwo najpóźniej w dniu premiery gry.
- czy w panelu klienta na stronie sklepu.muve.pl nie pojawiły się klucze do zakupionych gier (zakładka: moje gry do pobrania).
- w przypadku umieszczenia w jednym zamówieniu gry w wersji cyfrowej oraz pudełkowej, gra w wersji cyfrowej zostanie odblokowana dopiero po zrealizowaniu całości zamówienia.
- Jeśli klucze nie wyświetlą się po upływie 24h (w dni robocze - przypominamy że niektóre banki nie księgują wpłat przez Payu w dni wolne i święta) prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta muve.pl
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.