- "W jaki sposób aktywować dodatek Deep Ocean do gry Anno 2070?"
Instrukcję aktywacji dodatku można znaleźć na stronie: http://ubisoft-pl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/17186
- "Zakupiona gra zainstalowała i aktywowała się prawidłowo, jednak nie mogę jej uruchomić! Pojawia się czarny ekran, komunikat błędu lub gra się nie uruchamia w ogóle."
Tego typu problemy mogą mieć różne przyczyny i najczęściej związane są z komputerem, na którym zainstalowana została gra. W pierwszej kolejności zalecamy w takim przypadku:
- Sprawdzenie czy komputer, na którym została zainstalowana gra spełnia jej minimalne wymagania sprzętowe.
- Aktualizację sterowników do karty graficznej oraz karty dźwiękowej komputera. Aby zaktualizować sterowniki do karty graficznej należy:
- dla kart graficznych nVidia:
a. Wejść na stronę producenta karty graficznej: http://www.nvidia.pl/page/home.html
b. Kliknąć na "Sterowniki", a następnie "Pobierz sterowniki"
c. Wybrać posiadany model karty graficznej oraz systemu operacyjnego, kliknąć "Szukaj", strona wyświetli najnowszą dostępną wersję sterowników, po czym należy kliknąć "Pobierz"
d. Po pobraniu sterowników należy je zainstalować.
- dla kart graficznych ATI/AMD
a. Wejść na stronę producenta karty graficznej: http://www.amd.com/pl/Pages/AMDHomePage.aspx
b. Kliknąć na "Wsparcie i Sterowniki", a następnie "Download graphics drivers"
c. Wybrać posiadany model karty graficznej oraz systemu operacyjnego, kliknąć "Display Results", strona wyświetli najnowszą dostępną wersję sterowników, po czym należy kliknąć "Download"
d. Po pobraniu sterowników należy je zainstalować.
Dla kart dźwiękowych zintegrowanych z płytą główną firmy Realtek najnowszy sterownik można pobrać ze strony:
http://www.realtek.com.tw/downloads/
Dla pozostałych kart sterowniki można pobrać ze strony producenta kart dźwiękowej lub płyty głównej (w przypadku kart zintegrowanych).
- Aktualizację systemu operacyjnego (zainstalowanie dostępnych aktualizacji poprzez Windows Update, jeżeli aktualizacje nie są instalowane na bieżąco).
- Wyłączenie na czas gry programów działających w tle, w tym programu antywirusowego, gdyż niekiedy mogą one powodować konflikt z grą.
- Reinstalację gry. Instalację należy wykonywać z konta administratora systemu, najlepiej przy wyłączonych programach działających w tle.
W przypadku gdyby powyższe rozwiązania okazały się nieskuteczne, sugerujemy kontakt z pomocą techniczną wydawcy gry (wcześniej najlepiej sprawdzić czy rozwiązanie nie znajduje się na stronie pomocy wydawcy):
Cenega Poland:
Strona pomocy: http://www.cenega.pl/pomoc-techniczna
Telefon: 022 574 2 574 (pn-pt 9:00-17:00)
Mail/formularz kontaktowy: cok@cenega.com
Ubisoft Polska:
Strona pomocy: http://cs.ubi.com/pl-PL/
Telefon: 22 306 00 63 (pn-pt 16:00-20:00)
Mail/formularz kontaktowy: http://cs.ubi.com/pl-PL/
LEM (Licomp Empik Multimedia):
Strona pomocy: http://www.lem.com.pl/pomoc.php
Telefon: (22) 651 73 24 (od 24 do 26), wewn. 16
Mail/formularz kontaktowy: pomoc@lem.com.pl lub formularz na stronie http://www.lem.com.pl/pomoc.php
EA Polska (Electronics Arts):
Strona pomocy: https://help.ea.com/
Telefon: 223 970 840 (pn-pt 9:00-20:00)
Mail/formularz kontaktowy: https://help.ea.com/
CD Projekt:
Strona pomocy: http://www.cdprojekt.pl/support
Telefon: 22 487 57 58, 22 519 69 66 (pn-pt 10:00-17:00)
Mail/formularz kontaktowy: http://www.cdprojekt.pl/support
Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie prosimy o kontakt pomoc@muve.pl
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.