- "Kupiłem produkt cyfrowy (DIGITAL), który miał być natychmiast wysłany, a mimo to nie otrzymałem jeszcze kodu, dlaczego?"
Automatyczna wiadomość z kodem zostanie wysłana kilka minut po opłaceniu zamówienia na adres e-mail podany podczas zakładania konta w naszym sklepie lub na adres e-mail powiązany z kontem Allegro, zależnie od kanału zakupu. Wiadomości zdarza się trafić do folderu „Spam” lub „Oferty”. W przypadku problemów z wiadomością e-mail kod dostępny jest również:
1. W przypadku zakupu w naszym sklepie - po zalogowaniu na naszej stronie w sekcji Moje produkty do pobrania
2. W przypadku zakupu poprzez Allegro - w Centrum Wiadomości wewnątrz serwisu Allegro (https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/).
Jeżeli zakupiony produkt znajduje się w przedsprzedaży, czas jego wysyłki zwykle równoznaczny jest z datą i godziną premiery produktu – oczywiście jeżeli wydawca udostępni nam go wcześniej, również wysyłka będzie miała miejsce wcześniej.
Komentarze
Komentarze: 0
Zaloguj się, aby dodać komentarz.