Centrum Obsługi Klienta
- Łączna aktywność 77
- Ostatnia aktywność
- Członek od
- Obserwowani Użytkownicy: 0
- Obserwujący Użytkownicy: 2
- Głosy 0
- Subskrypcje 41
Widok ogólny aktywności
Ostatnia aktywność: Centrum Obsługi Klienta-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Kiedy wysyłamy Red Dead Redemption 2?
"Zamówiłem u Państwa grę Red Dead Redemption 2. Kiedy paczka zostanie wysłana?" Grę wyślemy dzień przed premierą w związku z tym dotarcie wersji pudełkowej zależy od wybranej formy dostawy.Kuri...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Kiedy otrzymam swój kod?
"Kupiłem produkt cyfrowy (DIGITAL), który miał być natychmiast wysłany, a mimo to nie otrzymałem jeszcze kodu, dlaczego?" Przede wszystkim sprawdź czy nie jest to produkt dostępny w przedsprzed...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Czy mogę złożyć zamówienie przebywając za granicą?
"Aktualnie przebywam poza Polską, ale chciałbym złożyć zamówienie, czy jest to możliwe?" Realizujemy zamówienia wyłącznie na terytorium Polski. Wynika to z ograniczeń, które mogą uniemożliwić o...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Jak złożyć reklamację?
"Produkt, który otrzymałem okazał się wadliwy. Jak mogę złożyć reklamację?" Przede wszystkim pragniemy zaznaczyć, że dokładamy starań, żeby dostarczyć zamówienie w najlepszym stanie. Jeżeli jed...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Jak zwrócić produkt fizyczny?
"Chciałbym zwrócić produkt fizyczny, jak mogę to zrobić?" Możesz zwrócić produkt bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania pod warunkiem, że nie został on uszkodzony lub ni...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Skąd pobrać fakturę?
"Podczas składania zamówienia zaznaczyłem, że chcę otrzymać fakturę, gdzie ją znajdę?" Fakturę możesz pobrać z swojego konta, przechodząc do zakładki "Historia transakcji" i wybierając interesu...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Kiedy możliwa jest płatność PayPal?
"Dlaczego płatność PayPal jest dostępna tylko dla fizycznych produktów?" Płatność PayPal jest dostępna dla zamówień, w których skład wchodzą wyłącznie produkty fizyczne. Kolejnym warunkiem koni...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Dlaczego nie mogę pobrać faktury za doładowanie pre-paid?
"Kupiłem doładowanie konta PSN, Xbox Live, Netflix, Nintendo etc. i chciałem otrzymać za nie fakturę. Niestety nie pojawia się ona na moim koncie, dlaczego?" Zgodnie z informacją widoczną na ka...
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Jak usunąć konto w sklepie muve.pl ?
"Chciałbym usunąć konto, jak to zrobić?" W celu usunięcia konta, napisz do naszego Centrum Obsługi Klienta na pomoc@muve.pl.
-
Centrum Obsługi Klienta utworzył(a) artykuł
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
"Moje zamówienie zostało anulowane, kiedy otrzymam pieniądze?" Jeśli Twoje zamówienie zostało anulowane, pieniądze zostaną zwrócone na konto, z którego zamówienie zostało opłacone w przeciągu 5...